Tick Tock
s’ha convertit en una de les xarxes socials més exitoses fins al moment en
aquest 2020. Però com ha pogut arribar a tindre tant d’exit aquesta aplicació?.
Aquesta aplicació el permet crear vídeos curts d’uns 15 i 60 segons, que capten
de seguida l’atenció de la persona que els està veguent, ja siga un video
imitant una conversació, fent una ball amb transicions, etc. A nivell global
aquesta aplicació en 2019 va aconseguir un total de 600 milions de descarregues.
Els
usuaris que solen descarregar aquesta aplicació solen ser persones que tenen
una edat entre els 13 i els 19 anys. Encara que, si comparem amb la gràfica
vorem que les persones que més gasten aquesta aplicació es situen entre els 16
i 24 anys d’edat, amb un poc més del 40% i les de menor percentatge son les
persones que trobem entre els 55 i 64 anys, amb un percentatge inferior al 5%
que en la meua opinió, és un percentatge alt considerant la edat que tenen.
A l’any 2018, Tick Tock disposava en
novembre d’uns 680 milions d’actius mensuals, però a díes d’avui aquesta xifra
a augmentat fins als 800 milions d’actius mensuals. Els usuaris de Tick Tock
pasen molt de temps a aquesta aplicació aproximadament un promedi de 52 minuts,
8 vegades
al dia . Com podem observar al següent gràfic , es veritat que Tick Tock
comparat amb altres aplicacions com Youtube, Whatsapp, Facebook que superen el
75% d’usuaris, no els alcança en cap aspecte, però també és veritat que aquesta
aplicació té menys temps que la resta i el seu gran impacte a nivell mundial
pot fer que aquesta arribe en pocs anys a creixer molt més , degut a que és la
novetat, en comparació amb altres aplicacions que ja estan molt vistes.
A més, amb la crisi del COVID-19
a augmentat les descarregues d’aquesta aplicació degut a que la necessitat de
entretindre’s d’alguna manera a fet que les persones es decanten per realitzar
vídeos. Incluida la OMS, s’ha descarregat l’aplicació, per informar a la gent
sobre les mesures que tenen que prendre per prevenir el virus.
Fonts :
No hay comentarios:
Publicar un comentario